fredag den 6. juli 2012

Første Update fra Skotland


Hej MTM-Mennesker.

En lille kort update fra udlandspraktikkanten i Skotland.

Jeg ankom til Skotland omkring lørdag middag, fandt en bus og et tog og ankom så til Hilton Dunkeld House lidt senere. Efter lidt bøvl, fik jeg en rundvisning, en Hilton Club sandwich og en whisky.
Hotellet har nogle super smukke omgivelser, det ligger nede i en dal omgivet af rigtige mange træer og en stor flod.
Efterhånden har jeg lært det meste af personalet af kende og de er alle rigtige søde og rare, og de er gode til at hjælpe og forklare. De ting som jeg som tjener skal kunne i restauranten, har jeg efterhånden styr på, det går rigtig fint, dog skal jeg lige have lidt mere styr på at tage ordrer ind, da det går hurtigt og indebærer mange tast på en computer efterfølgende.


- Lisbeth Christensen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar